• Hospitalitytaak en bestuurkamer instructies

    Je hebt je aangemeld voor de ‘hospitality’ clubtaak (heel fijn!), maar wat houdt dat precies in?

     

    Met in totaal vier seniorenleden regel je op zaterdagochtend het grootste deel van het reilen en zeilen op de club. Je wordt om 7.45u verwacht om de taken verder onderling te verdelen en voor de laatste instructies en voorbereidingen. De dienst duurt tot 13.00u.

     

    Er zijn in beginsel 2 mensen nodig achter de bar, 1 in de keuken en 1 in de bestuurskamer.

    Wie wat oppakt, kan op de dag zelf in onderling overleg bepaald worden. Er wordt wel verwacht dat er als team wordt gewerkt en dat je eventueel bijspringt waar nodig. Is het bijvoorbeeld (nog) erg rustig in de keuken, kijk dan of je in de bestuurskamer nodig bent. Heb je even niets om handen, loop dan een rondje langs de velden om waar nodig de prullenbakken te legen. Denk ook met zijn allen aan het tijdig klaarzetten van de limonade voor in de rust van de jeugdwedstrijden. Meer daarover volgt hieronder.

     

    Bar- & keukendienst

    Je wordt ’s ochtends door een van de kantinebeheerders voorzien van de kassalades en wat laatste uitleg. Verdere meer gedetailleerde instructies voor de bardienst zijn ook in de kantine achter de bar te vinden. De keuken opent om 9.45u en de voorbereidende werkzaamheden vergen doorgaans circa 1 uur.

     

    Bestuurskamerdienst

    Een van de bestuursleden of kantinebeheerders zorgt ervoor dat de bestuurskamer open is. Aan de bar kun je om een kan koffie en een kan heet water vragen.

     

    Jij zorgt verder voor het volgende:

    • Ontvangst van bezoekende teams. Bied de trainer/leider een kop koffie of thee aan en help hen eventueel bij het vinden van de juiste kleedkamer. De kleedkamer- en veldindeling zijn opgenomen in Sportlink en zichtbaar in de Voetbal.nl app, in de bestuurskamer en op de TV in de kantine. Kleedkamersleutels kan men eventueel bij de bar vragen (die hangen in de gang naar het ‘fusthok’). Vraag ook expliciet of ze zich a.u.b. aan alle coronamaatregelen willen houden.
    • Uitdelen van kannen siroop en bekertjes voor in de rust van de wedstrijden. Kannen, siroop, water en bekertjes zijn te vinden in de keuken / kantine en de bar-/keukendienst mag best helpen die voor je klaar te zetten.
    • Bijhouden van de uitslagen van gespeelde wedstrijden en deze (het liefst allemaal tegelijk) via een appje doorgeven aan Joeri Ooms (06-19 65 65 00).
    • Scheidsrechters voorzien van (eventueel) benodigde spullen; een fluitje (zorg ervoor dat die ook weer schoon worden gemaakt), horloge, kaarten, notitieboekje en pen. Deze liggen in één van de lades van de kast naast de deur naar de kantine.
    • Inspringen op eventuele bijzondere situaties, het aannemen van telefoontjes, etc. Afhankelijk wat er op de betreffende ochtend nodig is. Het komt bijvoorbeeld wel eens voor dat meisjes uit een jongensteam even een aparte kleedkamer nodig hebben. Jij kunt checken of er op dat moment een kleedkamer beschikbaar is (desnoods die van de scheidsrechters).

     

    Tussendoor houd je een oogje in het zeil in en rond de kantine en de velden.

     

    p.s. doorgaans is er de gehele zaterdag wel iemand van het bestuur aanwezig tot wie je je kunt wenden als je iets echt niet weet, maar met bovenstaande moet je zeker een heel eind kunnen komen