Werkzaamheden

Schoonmaak kleedkamers + kantine + bestuurskamer + terras

Alle schoonmaakartikelen zoals emmers, doekjes, handschoenen, schoonmaakmiddelen, vuilniszakken, etc  en het toiletpapier kun je vinden op de planken aan de linkerkant in de schoonmaakkast links voor de klapdeuren van de kantine.

De wisser met de verwisselbare doeken voor de vloer staat in de kast achter de dweilemmers. Rol met doeken staat op het hoge plankje recht voor je in de schoonmaakkast.

Gebruik 1 emmer en doekje voor de schoonmaak van de toiletpotten en een andere emmer en doek voor de rest. Emmers kun je met heet water vullen in de keuken.

Kleedkamers en Scheidsrechterskleedkamer:

  • Ruimte aanvegen (bezem en veger/blik aanwezig in iedere kleedkamer behalve de scheidskleedkamer)
  • Vuilniszak indien nodig verwisselen
  • Tafel, banken, spoelbakje en evt vieze plekken op de muren afnemen
  • Toiletpot, bril en vloer rondom de wc pot schoonmaken
  • Wc papier aanvullen (1 rol per kleedkamer, of als de rol bijna op is 1 nieuwe neerzetten, geen grote voorraad, dit wordt in de pot gegooidà verstopping)
  • Eventuele gevonden voorwerpen kun je aan de kapstok in het halletje bij de ingang vd kantine hangen/leggen

 

De senioren elftallen zorgen 1x per maand voor de schrobbeurt van de vloeren en de schoonmaak van de wanden en vloeren in de doucheruimtes (natte ruimtes)

Kantine en Bestuurskamer:

  • Tafels en Bar afnemen met een natte doek
  • Vloer aanvegen met de wisser met verwisselbare doeken/bezem of stofzuigen. Stofzuiger staat in de ruimte tussen kantine en bestuurskamer . Indien nodig, vloer dweilen


Toiletten:

  • Prullenbakken legen in 1 vd grote prullenbakken die in de kantine staan.
  • Ruimtes vegen/stofzuigen
  • Wastafel, spiegel, plateau boven toiletpot, evt viezigheid op de muren afnemen.
  • Toiletpot en bril schoonmaken, en bij de urinoirs in de herentoiletten de muur eromheen meenemen
  • Wc papier aanvullen (staande witte wc rol houder mag vol)
  • Vloer dweilen met de doek waarmee je de toiletten schoonmaakt (dweilemmer vullen en met dweil schoonmaken is mij teveel werk voor 2 kleine ruimtes, maar uiteraard mag je dat ook doen)

Terras:

  • Het aanvegen van het terras voor kleedkamers 1 t/m 6, en het terras onder de overkapping
  • Alle asbakjes op de tafels graag leegmaken in 1 vd prullenbakken buiten

 

Bardienst zaterdagochtend (07.45 – 13:00):

Achter de bar zorg je ervoor dat de gasten worden voorzien van wat te drinken en/of iets te eten. Ook zorg je ervoor dat de kantine netjes blijft door bijvoorbeeld af en toe een doekje over de tafels te halen en de lege flesjes en glazen op te halen. De kantine regels zoals roken en alcohol zal je op de dag zelf vinden naast de kassa. Simon Overkleeft zal er voor zorgen dat de kassa gereed staat.


Bestuurskamerdienst zaterdagochtend (07.45 – 13:00):

In de bestuurskamer ben je coördinator en aanspreekpunt van de club. Je ontvangt de leider(s) van de tegenstander(s) met een kopje koffie en je wijst ze de weg naar de juiste kleedkamer.  Bij mogelijke afgelastingen bel je de clubs op waar onze ploegen naar toe moeten of het daar afgelast is en u belt bij een afgelasting op de Zinkweg naar de tegenstanders die naar de Zinkweg zouden komen die dag. Op deze morgen zijn er voor vragen altijd vaste vrijwilligers aanwezig die je met alle plezier zullen helpen bij eventuele problemen. Indien nodig is de voorzitter Peter Kroon ook bereikbaar.

 

Fluiten van diverse jeugdwedstrijden:

Op de zaterdagmorgen worden er altijd jeugdwedstrijden  gespeeld en die moeten allemaal in goede banen worden geleid. Zorg (afhankelijk van de aanvang van de wedstrijd) dat je er ruim van te voren bent zodat niemand voor verassingen komt te staan.

Het vrijwilligersrooster voor de scheidsrechters is op willekeurige datum ingedeeld.

Aangezien het wedstrijdschema van de KNVB pas enkele weken voor de wedstrijd bekend is kan het zijn dat je taak een week opschuift, dit ivm het aantal uit en thuis wedstrijden, maar zo heb je wel een indicatie.

De definitieve datum en tijd krijg je bijtijds te horen van de scheidsrechterscoördinator van de jeugd, Jan den Boer.

Eerder heeft iedereen zijn of haar voorkeur kunnen doorgeven. Uiteraard proberen we met iedereen zijn voorkeur zoveel mogelijk rekening te houden. Probeer altijd in eerste instantie onderling te ruilen, mocht je alsnog een dienst niet kunnen draaien.
Mocht het uiteindelijk echt niet lukken om met iemand te ruilen, dan kun je contact opnemen met de vrijwilligers coördinator via  vrijwilligers@zinkwegseboys.nl of telefonisch via 06-15558747.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!